Steun de vastelaovendj

Samen met de vastelaovendj verenigingen in het Weerterland wil dit platform de geest van vastelaovendj levend houden en mensen verbinden met plezier. De website is ontwikkeld voor iedereen in het Weerterland maar in het bijzonder voor de vele vastelaovendjvierders. Jong en oud die behoefte hebben aan ontspanning vinden hier een uitlaatklep vol met humor en plezier.

Bijna alles op deze website is gratis. Om de website te laten draaien en om de verenigingen een hart onder de riem te steken zijn er ook enkele betaalde diensten opgenomen.

Daarnaast vragen we jullie om een donatie voor jouw favoriete vereniging! Deze verenigingen steken jaar op jaar hun nek uit om vastelaovendj mogelijk te maken voor velen. Dit jaar zijn er geen evenementen mogelijk maar lopen veel van de kosten voor de verenigingen gewoon door. Steun daarom jouw vereniging en hou de vastelaovendj in ons Weerterland levend.

Ouch de vastelaovendj van 2021 vere vae same!

Deelnemende verenigingen